Biuro veiklos administravimas;
Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas;
Įmonės dokumentų rengimas ir valdymas: rengimas, registravimas, saugojimas ir archyvavimas;
Personalo dokumentų valdymas, darbuotuojų priėmimo ir atleidimo, darbo sutarčių sąlygų pakeitimo, darbo laiko apskaitos, procesų valdymas;
Korespondencijos ir skambučių valdymas;
Sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas;
Darbuotojų saugos ir sveikatos procesų valdymas (sveikatos patikrinimų, instruktavimų, dokumentacijos administravimas ir pan.);
Darbuotojų komandiruočių organizavimas (bilietų pirkimas ir pan.);
Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
Reikalavimai darbuotojui
Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
Darbas su buhalterine programa RIVILĖ patirtis;
Panašaus darbo patirtis;
Geri įgūdžiai darbo su dokumentų valdymo sistemomis;
LR Darbo kodekso išmanymas;
Darbų saugos išmanymas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;