VšĮ „Uogų slėnio mokymosykla“
Forvardo metodika - tai XXI a. švietimo poreikius atliepianti pažangiausių ugdymosi tendencijų ir metodų sintezė, leidžianti 100% individualizuoti ugdymo procesą.
Mūsų tikslas - autentiška, sąmoninga, save pažįstanti, pasaulį tyrinėjanti, kitus ir kita gerbianti asmenybė. Tokia asmenybė užauga klausydamasi ne kažkieno nurodymų, o savo širdies ir proto. Mes mokykloje neruošiame gyvenimui, o patiriame gyvenimą čia ir dabar, su visomis savo pasirinkimų sėkmėmis ir nesėkmėmis, dalindamiesi džiaugsmu ir liūdesiu, mokydamiesi gyventi neapibrežtume ir tuo pačiu išlaikyti savo ribas bei gerbti kitų.
Bendrąsias ugdymo programas papildome šiuolaikišku turiniu, įtraukdami tai, kuo mokslas kvėpuoja dabar ir įgaliname visus savo bendruomenės narius (pedagogus, tėvus, moksleivius) atsiskleisti dedant ciklinius neformaliojo ugdymo užsiėmimus - “Artes Liberales”, kurio meniu galima rinktis iš daržininkystės, video filmavimo ir montavimo, fotografijos, kulinarijos, teatro, krepšinio, futbolo, meninės akrobatikos, gatvės šokių, verslo klubo, suaugusiųjų klubo, lytinio švietimo, mokausi iš kino ir kt. užsiėmimų.
Šiandien esame vienintelė mokykla Lietuvoje, kuri kasdieninėje praktikoje paraleliai taiko reiškiniais (fenomenais) grįsto mokymo integraciją pagal suomišką metodologiją visose pakopose: nuo ikimokyklinio iki vidurinio ugdymo.
Turint omeny sistemos paprastumą ir kompleksiškumą vienu metu, atsisakyta kai kurių tradicinės mokymo sistemos elementų:
KLASIŲ - moksleiviai kartu mokosi pagal savo gebėjimus, o ne pagal gimimo metus;
PAŽYMIŲ - perėjome prie taškais apskaitomo įvertinimo: lengvos temos turi mažiau taškų nei sudėtingos, tačiau kiekvienas taškas reiškia, kad tema išmokta dešimtukui;
NAMŲ DARBŲ - moksleivis mokosi planuoti savo laiką ir atlikti užduotis jam optimaliausiu būdu;
KLASĖS AUKLĖTOJŲ - juos keičia asmeniniai mentoriai, kurie palydi moksleivį jo asmeniniame mokymosi ir augimo kelyje, kurdami asmeninį ryšį ir skirdami nedalomą dėmesį bent 1 val. / sav.
Pasmalsaukite: