> Dirbsi su pardavimų sistema (išmokysime!), ruoši ir pakuosi užsakymus;
> Vykdysi klientų aptarnavimą gyvai, telefonu ir kitais kanalais;
> Tvarkysi biuro korespondenciją, pasitiksi atvykstančius svečius;
> Vykdysi dokumentų administravimą;
> Prižiūrėsi biurą, užsakinėsi biuro veiklai vykti reikalingas priemones;
> Tvarkysi vidines su biuro administravimu susijusias sistemas;
> Prisidėsi prie sklandaus ofiso gyvenimo ir švenčių organizavimo;
> Atliksi kitas vadovo pavestas užduotis.
MES TIKIMĖS, KAD TU:
> Turi puikius bendravimo įgūdžius, mėgsti būti tarp žmonių;
> Gebi kalbėti ir rašyti taisyklinga lietuvių kalba (rusų/anglų kalbos išmanymas - privalumas);
> Esi kruopštus (-i), atidus (-i) ir pareigingas (-a);
> Pozityviai žiūri į kylančius iššūkius ir greitai mokaisi;
> Žinai, kad geroms emocijoms sukurti reikia įdėti nemažai darbo.
MES TAU SIŪLOME:
> Svarbų ir atsakingą darbą tarptautinėje įmonėje;
> Mokymosi ir tobulėjimo galimybes;
> Pozityvią atmosferą su draugiškais kolegomis, skania kava ir ambicingais tikslais;
> Biurą pačiame Vilniaus centre.
Atlyginimas
1000-1100 €/mėn. neatskaičius mokesčių
UAB „Gera dovana“
„Gera dovana” – dovanų čekių platinimo lyderė Lietuvoje nuo 2007 m., turinti filialus Latvijoje ir Lenkijoje. Mes dovanojame geras emocijas, naujus potyrius, nuostabiai praleistą laiką ir nepakartojamus įspūdžius. Turi idėjų? Įgyvendinkime jas kartu!