Klientų aptarnavimo skyriaus kokybės vadovas
1300-1700
€/mėn.
Į rankas
Panevėžys, Darbas namuose
- UAB „Telenordi“
Darbo pobūdis
- Kokybiško klientų aptarnavimo standarto užtikrinimas;
- Pokalbių perklausos ir jų įvertinimas;
- Vadybininkų ugdymas ir jų rezultatų užtikrinimas;
- Gautos informacijos sisteminimas.
Reikalavimai darbuotojui
- Vadovaujamo darbo patirtis;
- Patirtis skambučių centre (privalumas);
- Puikios anglų k. žinios;
- Atidumas ir užsidegimas pasiekti geriausių rezultatų;
- Geri laiko planavimo įgūdžiai;
- Geras ir optimistiškas požiūris į darbą.
Įmonė siūlo
Darbo ir laisvalaikio balansas
Lankstus darbo grafikas Galimybė dirbti nuotoliniu būduBiuras
Nemokami užkandžiaiTransportas
Kelionės į/iš darbo kompensavimas Nemokamas automobilio parkingasKiti privalumai
Kompiuteris asmeniniam naudojimui- Laisvė priimti sprendimus ir įgyvendinti savo idėjas;
- Draugiškas, ambicingas ir jaunatviškas kolektyvas;
- Nuolatinis tobulėjimas savo srityje;
- Visos darbui reikalingos priemonės.
Atlyginimas
1300-1700
€/mėn.
į rankas
1300-1700 €/mėn. (neto). Konkretus atlygis priklausys nuo darbo patirties bei kompetencijų.
1300-1700 €/mėn. (neto). Konkretus atlygis priklausys nuo darbo patirties bei kompetencijų.
UAB „Telenordi“
UAB "Telenordi" įsteigta 2009 m. ir yra viena iš Top 5 kontaktų centrų lyderių rinkoje.
2023m. atlikto nepriklausomo tyrimo metu, darbuotojų pasitenkinimas įmone buvo įvertintas 9,7 balo, o vadovų komanda, net 9,8 balo.
Переглянути всі оголошення цієї компанії (2)
2023m. atlikto nepriklausomo tyrimo metu, darbuotojų pasitenkinimas įmone buvo įvertintas 9,7 balo, o vadovų komanda, net 9,8 balo.
informacija apie UAB „Telenordi“
2908 €
Vid. atlyginimas bruto
(91% didesnis už LT vidurkį)
9
Darbuotojų skaičius
1-2 mln. €
Дохід 2023 р.