konsultuoti klientus visais klausimais, susijusiais su mūsų paslaugomis;
administruoti užsakymus ir suteikti savalaikį nepriekaištingą grįžtamąjį ryšį mūsų klientams;
priimti klientų užklausas telefonu ir elektroniniais kanalais.
Šiai pozicijai rekalinga:
patirtis klientų aptarnavimo srityje 1 metai;
puikūs bendravimo įgūdžiai, komunikabilumas ir mandagumas;
stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
puikios lietuvių kalbos žinios;
anglų kalbos žinios B1 lygiu.
Papildomos naudos:
Darbo ir laisvalaikio balansas
Lankstus darbo grafikasGalimybė dirbti nuotoliniu būdu
Sveikatingumas
Sveikatos draudimas
Biuras
Stalo futbolasStalo tenisasNemokami užkandžiaiDušas
sveikatos draudimas;
galimybė prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo, kuriant bei diegiant naujoves, strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
iššūkiai, tobulėjimas ir profesinis augimas;
karjeros galimybės;
nuolatiniai vidiniai mokymai.
Atlyginimas
1400
€/mėn.
neatskaičius mokesčių
Atlygio paketą sudaro pagrindinis atlyginimas ir ketvirtinis priedas, priklausantis nuo darbo rezultatų.
UAB „Raben Lietuva“
Raben Grupė yra logistikos operatorius, teikiantis paslaugas mažoms, vidutinio dydžio ir didelėms bendrovėms, kurios nusprendžia pasinaudoti plataus spektro logistinėmis paslaugomis. Šioms bendrovėms ir kartu su jomis, Raben Grupė sukūrė ir įgyvendino modernius sprendimus, susijusius su prekių transportavimu ir sandėliavimu.
Nuolat augame ir plečiame savo pozicijas, todėl kviečiame prisijungti prie mūsų komandos!