№1 Найпопулярніший портал з працевлаштування

Transporto paslaugų pardavimo projekto vadovas (-ė)

2454-3636 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Розрахувати »
Нетто на місяць
Klaipėda - Atranka360

Apie įmonę

UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.

Darbo pobūdis:

  • Aktyvi klientų paieška ir kontaktų užmezgimas Lietuvoje bei Europoje – užmegzite ir palaikysite ryšius su klientais vizituodami, bendraudami telefonu, rašydami laiškus ir naudodami kitus komunikacijos kanalus, kas tiesiogiai įtakoja įmonės plėtrą ir pelningumą.
  • Darbas su krovinių biržomis ir spot krovinių paieška – seksite rinkos pokyčius ir efektyviai valdysite krovinių srautus, užtikrindami greitą ir tikslų klientų aptarnavimą.
  • Rinkos analizė ir pokyčių stebėjimas – nuolatos seksite rinkos tendencijas, analizuosite duomenis ir prognozuosite pokyčius, siekiant priimti sprendimus, kurie skatintų įmonės augimą.
  • Glaudus bendradarbiavimas su transporto vadybininkais ir problemų sprendimas – dirbsite kartu su transporto komanda, siekdami rasti efektyvius logistikos sprendimus ir greitai spręsti kilusias problemas.
  • Efektyvi komunikacija su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas bei duomenų bazės atnaujinimas – užtikrinsite sklandų informacijos srautą tarp įmonės ir jos partnerių, nuolat atnaujindami ir tvarkydami reikiamus duomenis, kad užtikrintumėte aukščiausią paslaugų kokybę.
  • Derybų vedimas, pasiūlymų rengimas, sutarčių sudarymas ir dokumentų tvarkymas – atstovausite įmonę derybose, ruošite komercinius pasiūlymus, sudarysite sutartis ir tvarkysite reikalingus dokumentus, siekiant garantuoti sklandžią ir efektyvią veiklą.

Reikalavimai darbuotojui:

  • Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis logistikos pardavimų sektoriuje – patirtis suteikia reikiamus įgūdžius ir žinias, kurios yra būtinos veiksmingam klientų valdymui ir pardavimų didinimui.
  • Krovinių gabenimo ypatumų išmanymas – specifinis sektoriaus išmanymas yra būtinas norint veiksmingai valdyti logistikos procesus.
  • Geri rusų ir anglų kalbos įgūdžiai, žodžiu bei raštu – būtini tarptautiniam bendravimui ir deryboms.
  • Geri derybų vedimo įgūdžiai – svarbu norint pasiekti palankias sutartis ir sąlygas įmonei.
  • Kompiuterinis raštingumas (MS Office) – reikalingas duomenų analizei, ataskaitų ruošimui ir kasdieniniam darbui.
Privalumas:
  • Patirtis dirbant su CRM programa.

Ką siūlome:

  • Dinamišką darbo aplinką bei plačias profesinio augimo galimybes.
  • Įdomius ir nestandartinių sprendimų kupinus projektus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
  • Motyvacinę sistemą, apimančią priedus už pasiektus darbo rezultatus.
  • Palaikantį vadovavimo stilių ir atvirą bendravimą, skatinantį naujoves ir kūrybiškumą.
  • Visas darbui reikalingas priemones (automobilis, kompiuteris, telefonas ir pan.)

Atlyginimas

2454-3636 €/mėn. neatskaičius mokesčių
2454 – 3636 per mėnesį fiksuota atlyginimo dalis + priedai nuo darbo rezultatų.

Atranka360

Šios atrankos partneris - Atranka360.
Norite šilto ir profesionalaus bendravimo? Tada tai mes! Jau 18 metų taikliai ir betarpiškai vykdome personalo atrankas.

Kyla klausimų dėl šios pozicijos?
SUSISIEKIME!

Dovilė Paulauskienė
Karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė
+370 650 33360

Ieškote darbo? Darbuotojo? Profesinės krypties? Galime padėti!
www.atranka360.lt
  • Personalo paieška ir atranka;
  • Daugiau darbo pasiūlymų;
  • Karjeros konsultacijos.

Tapkite FB ir Linkedin draugais ir gaukite naujienas apie laisvas darbo vietas!
www.facebook.com/antranka360
tinyurl.com/linkedin-com-atranka360
Переглянути всі оголошення цієї компанії (28)

Вас також може зацікавити: